خطاهای متداول اینترنت پرسرعت ADSL
لبو
به نام خالق هستی
 
خطاهای متداول اینترنت پرسرعت ADSL
 
Error 691

A) اشتباه وارد کردن User Name و Password

B) به پایان رسیدن زمان اشتراک

C) به پایان رسیدن ترافیک مصرف یا زمان مجاز استفاده

Error 678:

A) روشن نبودن مودم

B) برقرار نبودن لینک مودم

C) به هم خوردن config مودم

D) غیرفعال بودن کارت شبکه در صورت داشتن شبکه داخلی یا دو عدد کارت شبکه

 Error 678-B:

B1) هنگ کردن port

B2) قطع ارتباط مودم با خط

B3) اشتباه وصل شدن splitter

B4) مشکل سیم کشی داخلی

B5) مشکل مخابرات

 Error 769:

A) غیرفعال بودن کارت شبکه یا USB port


خط تلفن بوق آزاد ندارد 
مودم+
ADSL2  را از مدار خارج کنيد . خط تلفن را بررسی نمایید در صورتي که بوق آزاد شنيده نشد با 117 تماس بگيريد و خرابي تلفن را ثبت كنيد.
اگر خط تلفن بوق آزاد داشت، کابل تلفن را به پورت
Line مربوط به Splitter وصل كنيد و کابل گوشي تلفن را پورت Phone مربوط به Splitter و کابل مودم را به پورت Modem یا+ ADSL2  مربوط به Splitter وصل کنيد اگر بوق آزاد نداشت با شماره پشتيباني تماس بگيريد



چراغ لينک (
Link) یا وضعیت (Status) مودم چشمک زن است (چراغ Link یا Status خاموش است. اين مشکل به دليل برقرار نشدن ارتباط فيزيکي ايجاد مي‌شود، ابتدا بررسي كنيد خط تلفن بوق آزاد داشته باشد، تمام کابل‌ها، سوکت‌ها و قطعات فيزيکي را بررسيي كنيد.
براي برطرف كردن مشکل، گوشي تلفن، دستگاه نمابر و
Caller ID را جدا كنيد و مودم را مستقیم به خط تلفن وصل کنيد.
در صورتي که لينک باز هم ثابت نشد با پشتيباني تماس بگيريد.

 

 

علامت ضربدر قرمز رنگ بر رويconnection مشاهده مي شود.
کابل
Ethernet شما به صورت فيزيکي قطع شده است، کارت شبکه، کابل متصل به مودم و کارت شبکه، سوکت پشت کامپیوتر و مودم را بررسي كنيد ، و اگر مودم به صورت USB به کامیپوتر متصل است ، مودم را یکبار خاموش و روشن نمایید یا جای USB آن را در پشت کامپیوتر تعویض نمایید.

 

 


چراغ
link مودم شما هنگامي که با تلفن صحبت مي‌کنيد، ثابت است ولي به محض قطع شدن تماس لينک شما چشمک زن مي‌شود (status) خاموش مي شود. ممكن است كه پريز تلفن شما مجهز به نويزگير باشد؛ بنابراين ابتدا از وجود برق‌گير (نويزگير) بر روي پريزها اطمينان حاصل كنيد و در صورت وجود آن را خارج كنيد. (اطمینان حاصل نمایید که دو شاخه ضد برق در مدار تلفن وجود ندارد.)

 


تمام
LED هاي مودم شما جز POWER خاموش است
تمام کابل‌هايي را که به مودم+
ADSL2 متصل شده است از مودم خارج و آداپتور برق را قطع كنيد. 5 دقيقه مودم را خاموش نگه داريد. آداپتور مودم را دوباره وصل کنيد.
در زمان نوسان برق، حتما" مودم را خاموش کنيد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 113
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 379
بازدید کل : 34496
تعداد مطالب : 364
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1