لبو
به نام خالق هستی

اگر از طرفداران استفاده از Windows Media Player هستید ، حتما با این مشكل در این برنامه برخورد كرده اید كه Media Player بطور پیش فرض فایل های ویدیویی DAT را در لیست فایل ها نمایش نمی دهد و باید برای نمایش و باز كردن آن ها از قسمت Files Of Type گزینه ی All Files را انتخاب كنیم تا همه فایل ها بدون توجه به پسوندی كه دارند ، نمایش داده شوند . جهت حل مشكل و افزودن این قابلیت به Media Player می بایست مراحلی را انجام دهید :
Regedit را اجرا كنید ( از طریق منوی Start و سپس انتخاب گزینه ی Run و تایپ Regedit در آن ) پس از باز شدن پنجره و ورود به محیط رجیستری ، كلید زیر را در آن بیابید :

HKEY_LOCAL_MACHINE [ SOFTWARE ] [ Microsoft ] [ MediaPlayer ] [ Player ] [ Extensions ] 

حال بر روی Type كلیك كنید و در پنل سمت راست ، روی عدد 3 دو بار كلیك كرده تا پنجره ی Edit String باز شود . سپس در انتهای قسمت Value date ابتدا یك سمیكولن ( Semicolon ) و سپس عبارت *.dat را اضافه كنید . Regedit را ببندید و نتایج حاصله را بر روی ویندوز مدیا پلیر مشاهده كنید .

حالا كه بحث از مدیا پلیر شد بد نیست یه خورده بیشتر در مورد ورژن جدید این نرم افزار بدونید . تغییرات اساسی نسخه 10 نرم افزار پخش مایكروسافت كه همگان مدت ها در انتظارش بودند ، بیشتر در قالب قیافه و شكل جدیدش ظاهر شده است . WMP یا همان ویندوز مدیا پلیر دیگر مانند یك برنامه رایگان نیست كه همراه ویندوز به طور یكجا عرضه شده باشد ، بلكه برنامه ایی است كه واقعا از استفاده از آن لذت خواهید برد . با دسترسی خوبی كه فایل های مالتی مدیا می دهد و قابلیت های جدیدش ، این نسخه با همتای خود ، MusicMatch Jukebox 9 برابری می كند .

مایكروسافت برای تازه كارها ، دگمه های جدید را از سمت چپ به بالای نرم افزار منتقل كرده است . رابط تر و تمیز و چشم نوازتر است و مایكروسافت به جای دگمه های كپی از سی دی و كپی به سی دی یا دستگاه پخش از كلمات Sync , Burn , Rip استفاده كرده است .

پنجره سومی كه در آرشیو مدیای شما وجود دارد ، لیست آیتم های در حال پخش ، لیست فایل های در انتظار رایت شدن ، پا كپی به دستگاه پخش را نشان می دهد . در نسخه های قبلی باید بین پنجره ها به طور جداگانه حركت می كردید تا بتوانید سی دی دلخواه تان را رایت كنید یا فایل های خودتان را روی دستگاه كپی كنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 296
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 297
بازدید ماه : 562
بازدید کل : 34679
تعداد مطالب : 364
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1