راه هاي جالبي براي خاموش كردن كامپيوتر با استفاده از كيبورد
لبو
به نام خالق هستی

در اين ترفند قصد داريم روش هاي بسيار جالبي را به شما معرفي كنيم كه با استفاده از آنها ميتوانيد سيستم خود را تنها با استفاده از چند كليد موجود بر روي صفحه كليد Standby ، Hibernate ، Logoff ، Restart ، Shutdown و Switch User نماييد. لازم به ذكر است كه كمتر كسي از اين ترفندها آگاه است و همچنين با استفاده از آنها ميتوانيد سرعت كار با كامپيوتر را بيشتر كنيد.

Shutdown

برای Shutdown نمودن سيستم با كيبورد ، ابتدا دكمه Win (مابين كليدهاي Alt و Ctrl) را فشار داده و پس از نمايش منوي Start حرف U انگليسي را دوبار با اندكي مكث ميزنيم. خواهيد ديد كه سيستم خاموش ميشود.

 Restart

برای Restart نمودن سيستم با كيبورد ، ابتدا دكمه Win (مابين كليدهاي Alt و Ctrl) را فشار داده و پس از نمايش منوي Start اين بار كليدهاي U و سپس R را با اندكي مكث ميزنيم. خواهيد ديد كه سيستم Restart ميشود.

 Standby

برای Standby نمودن سيستم با كيبورد ، ابتدا دكمه Win (مابين كليدهاي Alt و Ctrl) را فشار داده و پس از نمايش منوي Start اين بار كليدهاي U و سپس S را با اندكي مكث ميزنيم ، خواهيد ديد كه سيستم Standby ميشود.

 Hibernate

برای Standby نمودن سيستم با كيبورد ، ابتدا دكمه Win (مابين كليدهاي Alt و Ctrl) را فشار داده و پس از نمايش منوي Start اين بار كليدهاي U و سپس H را با اندكي مكث ميزنيم ، خواهيد ديد كه سيستم Hibernate ميشود.

 Loggoff

برای Loggoff نمودن سيستم با كيبورد ، ابتدا دكمه Win (مابين كليدهاي Alt و Ctrl) را فشار داده و پس از نمايش منوي Start اين بار كليد L را دوبار با اندكي مكث ميزنيم. خواهيد ديد كه سيستم Logoff ميشود.

 

Switch User

برای Switch User نمودن سيستم با كيبورد ، ابتدا دكمه Win (مابين كليدهاي Alt و Ctrl) را فشار داده و پس از نمايش منوي Start اين بار كليدهاي L و سپس S را با اندكي مكث ميزنيم ، خواهيد ديد كه سيستم Switch User ميشود

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 27 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 127
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 393
بازدید کل : 34510
تعداد مطالب : 364
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1